Forum www.howrsecom.fora.pl Strona Główna www.howrsecom.fora.pl
Forum dla wszystkich - o howrse.com ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przygoda z małpką

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.howrsecom.fora.pl Strona Główna -> Początkujący
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiu12
Administrator



Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:57, 13 Wrz 2010    Temat postu: Przygoda z małpką

Na [link widoczny dla zalogowanych] jest na początku przewodnik w postaci małpki - da ci wskazówki co do gry w howrse w postaci 30 lekcji Wink
Po 20 lekcjach małpka się wyłączy i będziesz musiał sam poradzić sobie na howrse Smile

1. Naciskając klawisz"Start the first quest" porywasz się na pierwsze, konieczne na howrse zadanie z małpką - to brzmi strasznie, ale nie łam się - to wcale nie takie trudne Smile

2. Na rysunku przedstawione jest poidło. Z tekstu wynika, że musimy napoić naszego podopiecznego i zapewnić mu "opiekę pielęgniarki". Klikając obrazek z wodą i podpis "Drink" napoimy źrebaka, a po kliknięciu różowej buteleczki z napisem "Nurse" - wezwiemy weterynarza Very Happy
Gratulacje, źrebię zjadło i zyskało nieco energii. Energia jest ważna, ponieważ pozwala też jeździć, trenować i rywalizować ... Za te zadanie dostajesz 10 jabłek.

3. Teraz czas na wyczyszczenie i pogłaskanie źrebaka. Kliknij na ikonkę szczotki z napisem "Groom" , a następnie pogłaskaj je - naciśnij ikonkę ręki z napisem "Stroke". Za wykonanie tego zadania dostaniesz 5 rzodkiewek.
Wygląda na to, że źrebaki jest zadowolony ! Głaszcząc konia poprawiła się jego energia, pielęgnacja i jego morale. Koń z dobrym morale spala mniej energii podczas działania.

4. Pierwszy dzień, Twój źrebak umie już zrobić wiele rzeczy. Trzeba nagradzać go w łóżku lub przed zasłużonym odpoczynkiem. Podaj źrebakowi jabłko i rzodkiew.
Rewelacja! Źrebię teraz jest w znacznie lepszej kondycji . Symbol piramidki to podnoszenie wieku źrebięcia o dwa miesiące.
Za poprawne wykonanie poprzedniego zadania w nagrodę dostajesz 2 piramidki podnoszenia wieku konia.

5. W okienku, które pojawi się przy lekcjach od małpki, musisz wpisać poziom energii Twojego źrebięcia. Prawdopodobnie będzie to liczba 32, ale wszystko może się zdarzyć Po prostu wpisz tam obecny poziom energii Twojego źrebięcia.
W nagrodę za poprawne wypełnienie okienka dostajesz +10% energii dla Twojego podopiecznego.

7. Wszystko jest w porządku. Możesz teraz podwyższyć wiek źrebięcia, aby przejść do następnego dnia gry! Aby to zrobić, kliknij przycisk Age, a źrebię będzie o 2 miesiące starsze (przycisk Age to ikonka piramidki w lewym menu gry).
Gratulacje, źrebię jest teraz w wieku 2 miesięcy! Aby uczcić to, po prostu dałem Ci 100 Equus.

UWAGA! Equus jest walutą gry, które można wykorzystać do zakupu rzeczy.

8. Wystarczy popatrzeć na dane z badań, widać, że nie możesz jeszcze zabrać konia do jazdy,bo jest za młody. Kliknij "Competitions" aby zobaczyć w jakim wieku koń może konkurować z najlepszymi.
Wpisz w okienko poprawną cyfrę, czyli 3 Smile
Po wypełnieniu okienka wciśnij przycisk "Confrim" - to pozwoli Ci dalej grać Smile
Nagrodą są 3 punkty podnoszenia wieku źrebięcia.
UWAGA! Funkcja "Competitions" znajduje się na dole, w prawym menu gry.

9. Bardzo ważne jest, aby podwyższyć wiek źrebaka do 3 lat by mógł uczestniczyć w turniejach! Jednak już teraz, Twój źrebak ma tylko 2 miesiące, a priorytetem jest, żeby był starszy ... Aby to zrobić, wykonaj czynności, które zrobiłeś w poprzednim dniu - podnieś wiek źrebięcia do 4 miesięcy, czyli musisz "użyć piramidki".
Dobra, źrebak ma już 4 miesiące! Aby Ci pomóc, dałem mu +10% energii, morale i zdrowia. Zdrowie jest ważne, zmniejsza się, gdy koń ma problemy (na przykład, jeśli jest za gruby lub jeśli jego energia spadnie poniżej 20%). Wzrasta, gdy wszystko idzie dobrze. Jeśli poziom zdrowia twojego konia spadnie zbyt daleko, morze umrzeć!

10. Źrebak ma już 4 miesiące. Chciałbym Ci zadać jeszcze jedno pytanie, zanim pójdziesz dalej. To proste, odpowiedź jest na tej stronie.
Twoim zadaniem jest dokonanie wyboru, co źrebak może robić w wieku 6 miesięcy. Masz do wyboru takie odpowiedzi jak:
a) będzie można na nim jeździć
b) będzie można go zarejestrować w stadninie
c) będzie mógł brać udział w zawodach
Poprawną odpowiedzią jest oczywiście odpowiedź b Smile
Kiedy źrebak ma 6 miesięcy, będzie można go zarejestrować w stadninie. Gdy nasz koń stoi w stadninie którą wybrałeś, będzie mógł pójść na łąkę i do boksu. Nagrodą jest 5 jabłek.

11. Teraz Twój źrebak musi mieć 6 miesięcy - ale chyba nie będziesz czekał 2 miesięcy, aż z 4 miesięcy zrobi się 6, prawda? Dlatego podnieś wiek źrebięcia, używając dodatkowego punktu podnoszenia wieku, czyli naszej słynnej piramidki Smile
Rewelacja! Źrebak ma 6 miesięcy i jest w dobrym zdrowiu. Zajrzyj, co może teraz zrobić Smile

12. Źrebak może stać teraz w stadninie. Aby odblokować łąki i pola znajdź odpowiednią stadninę, która będzie dostosowana do źrebaka! Dobre ośrodki oferują : marchew (energia), łąki i pola, które są dobrze utrzymane, i zwierzęta , które dotrzymają towarzystwa twojemu wierzchowcowi.
Twoją misją jest rejestracja źrebaka w stadninie.
Jeśli już wybrałeś stajnię dla swojego konia - możesz przejść do dalszego poziomu opieki nad nim.

13. Źrebię nie potrzebuje już pielęgniarki. Teraz przyszedł czas karmienia.
Misja: Nakarm zwierzę odpowiednią ilością paszy.
W nagrodę dostajesz 4 jabłka.

14. Umieść konia na łące, by zjadł trochę i zyskał nieco energii. Zaleta jest to, że łąka to żywienie na dworze, a przede wszystkim bogata w składniki odżywcze. Nie wahaj się Smile! Ale zawsze należy zachować ostrożność, żeby nie dać źrebakowi za dużo jedzenia.
Misja: Umieść konia na łące na 10 hr.
W nagrodę dostaniesz 5 rzodkiewek.

15. Koń jest karmiony dwa rasy - na łące i w boksie, paszą treściwą. Prawidłowo! Teraz zlicz ilość paszy zjedzonej przez konia (łąka+boks) i wpisz w puste pole.
Misja: Ile Twój koń zjadł paszy?
W nagrodę dostajesz 5 punktów podnoszenia wieku.

16. Wcześniej podnosiliśmy wiek źrebięcia zamiast odpoczynku. Teraz, jak jest już zarejestrowany w ośrodku jeździeckim, powinien pójść do boksu i odpocząć, trochę się zdrzemnąć.
Misja: Połóż źrebaka spać, najlepiej w boksie.

17. Przed wypełnieniem testu powinieneś "wbić" sobie 1 poziom jazdy. Pozwoli ci on między innymi na pracę i sprzedaż koni.
Misja: Poprawne wypełnienie testu.

UWAGA! Każdy ma inny test więc odpowiedzi podawać nie będziemy - prawdopodobnie i tak z nich nie skorzystacie, bo będziecie mieli inne pytania, Jeśli nie rozumiecie, to Google Translator Wam pomoże, tylko tyle Smile

18. Teraz wróćmy do podnoszenia wieku konia...twój koń ma 6 miesięcy, a gra wymaga, aby miał osiem - podnieśmy jego wiek o 2 miesiące Smile
Misja: Podnieś wiek konia o 2 miesiące - "piramidka".

19. Od 8 do 20 miesięcy można, a nawet wskazane jest, grać z koniem w gry. To pozwala przygotować go do dalszej, przyszłej pracy od siodłem.
Misja: Pobaw się z koniem
W nagrodę dostajesz 1 Energetyczną Paszę treściwą - przyda Ci się później Smile

20. Można zauważyć, że gracz jest człowiekiem, osobistością...pozostali gracze będą mogli przeglądać informacje o Tobie, jeśli tylko napiszesz je na swoim profilu.
Misja: Napisz coś o sobie na swoim profilu.

UWAGA! Musisz pamiętać, że większość z osób grających na howrse.com mówi po angielsku Smile
Więc ty także możesz zapisać informacje o sobie po angielsku, to naprawdę proste.
Nagrodą za tak mały wyczyn jest tak dużo, bo aż 5 punktów podnoszenia wieku źrebięcia, 5 jabłek i 5 rzodkiewek Smile


21. Nadszedł czas na odpoczynek źrebięcia. Teraz naszym zadaniem jest doprowadzenie konia do wieku 20 miesięcy poprzez dodawanie mu punktów podnoszenia wieku.W tym wieku Twój koń będzie mógł już chodzić na przejażdżki Smile
Misja: Doprowadzenie konia do wieku 20 miesięcy.

22. Teraz wybierz się z koniem na przejażdżkę.
Misja: Wybierz się z koniem na przejażdżkę
Nagroda: 5 punktów podnoszenia wieku konia

23. Robisz coraz większy postęp w grze. W prawym górnym rogu ekranu znajduje się przycisk Pomoc, którego można użyć w razie potrzeby, w każdej sytuacji Smile
Misja: Podać wiek wymagany do rozpoczęcia pierwszego treningu konia.
Podajemy cyfrę 2 Smile
W nagrodę otrzymujemy 5 rzodkiewek Smile

24. Od teraz musisz dawać swojemu konikowi granulki paszy aby stał się silniejszy i miał odpowiednio dużo energii do pracy. Teraz, jak wiesz już prawie wszystko, musisz doprowadzić konia do wieku 2 lat, aby móc zacząć z nim trening. Wkrótce będziesz mógł wdrożyć go do szkolenia, a później będzie możliwość startu w konkursach! Powodzenia!

Misja: Podnieś wiek konia (za pomocą piramidki) do wieku 2 lat.
Brawo! W nagrodę dostajesz aż 700 Equus!

25. Twój koń już jest na tyle duży, aby rozpocząć z nim szkolenie. Po jeździe konnej wykorzystaj inne możliwości szkoleń, które poprawiają umiejętności Twojego konia. To ostatni odcinek Twojej pracy z koniem przed zawodami!
Misja: Trenuj swojego konia do zawodów.

Gratulacje, Twój koń poprawił swoje umiejętności dzięki Twojemu rzetelnemu treningowi. Kontynuuj szkolenie do końca i nie przestawaj - koń straci kondycję i nie będzie sprawny do pracy - nie wahaj się go wyszkolić we wszystkich jego możliwych umiejętnościach.
W nagrodę Twój koń dostaje 10% energii.

26. W grze jest Czarny Rynek, który posiada tak potężne przedmioty, które robią rzeczy wręcz niemożliwe - pozwalają konikowi być nieśmiertelnym. Elous's Wind daje konikowi możliwość większego i obszerniejszego rozwijania się w kierunku galopu, kłusu i skoków.
Misja: Pójdź na czarny rynek i zobacz, ile kosztuje Elous's Wind. Wpisz cenę w puste okienko.

Wskazówka - Elous's Wind kosztuje 1 pass Smile Wpisz w okienko 1 Smile

Brawo! Znalazłeś/aś odpowiednią cenę. Jako nagrodę mogę dać Ci tylko Elous's Wind Smile

27. Teraz Elous's Wind musi znaleźć się w Twoim inwentarzu. Dzięki temu Twój koń będzie lepiej radził sobie w konkursach! Aby przejść do Elous's WInd dla Twojego konia, przejdź do Czarnego Rynku (Breeding >> The black market) zaznacz obiekt i postępuj zgodnie z instrukcjami Smile

Misja: Kup Elous's Wind
Brawo, Twój koń właśnie poprawił swoje umiejętności. I to jest Twój szczęśliwy dzień, bo mam dla ciebie prezent, także dostępny na czarnym rynku... tym razem jest to czarna róża (Black Orchid), któa umożliwia przywrócenie konikowi energii, zdrowia i morali do 100% !

Nagroda: 1 Black Orchid

28. Od teraz wiek Twojego konia będzie podnosił się co noc niezależnie od tego, czy masz i ile masz pozostałych punktów podnoszenia wieku Smile Dotyczy to również Twoich przyszłych koni. Jeśli jednak się nie zalogujesz, to Twój koń pozostaje przy tym samym wieku - jest to przydatne, gdy jeździ się na wakacje!
Misja: Połóż konika spać - kliknij w lewym menu gry "Put to bed" i wybierz Boks lub Łąkę - ja wybieram zawsze Box Smile
Gry koń się obudzi, możesz znów użyć punkty podnoszenia wieku, ale i tak co noc koń podnosi swój wiek. Ale uważaj|! Punkty podnoszenia wieku w grze są rzadkością!
W nagrodę dostajesz 500 Equus.

29. Aby wygrać i produkować następne konie, czasem potrzebni są znajomi i przyjaciele!

Misja: Podaj, ile Equus dostaje się za uzyskanie nowego przyjaciela w grze.

W nagrodę dostajesz 3 pasze energetyzujące Smile

UWAGA! Za uzyskanie nowego przyjaciela na howrse dostaje się 300 equus - to odpowiedź na to pytanie, rozwiązanie misji!

30. Gdy Twój koń osiągnie wiek 3 lat, może zacząć startować w zawodach.
Misja: Podnieś wiek konia do wieku 3 lat.

Test ma już 3 lata, więc pełni funkcję osobnika dorosłego! Żeby pomóc mu w karierze, daliśmy mu bonus podnoszenia umiejętności... zobaczymy, co potrafi teraz!
Nagroda: 1 sea

31. To jest wielki dzień! Koń jest już na tyle dorosły, aby wziąć udział w konkursie! Aby to zrobić, musisz założyć na konia podkowy, siodło i ogłowie (można je kupić w sklepie) a następnie wybrać jeden konkurs najbardziej pasujący do nabytych umiejętności konia Smile

Misja: Weź udział w konkursie ze swoim koniem

Doskonale! Teraz tylko czekaj na wyniki konkursu. Teraz czas jest dla was na następne treningi i szkolenia konia Smile

Nagroda to 1 pass Smile

32. Robisz wielkie postępy, a teraz ja pozwolę ci je kontynuować na własną rękę. Istnieje jeszcze wiele nowych doświadczeń i nagród dla Ciebie, takie jak Tworzenie Centrum jeździeckiego i hodowlanego...Powodzenia! Ale zostawiam Ci jeszcze jeden prezent...

Doskonale! Nowy koń właśnie przyjechał do Twojej stajni. Teraz możesz dbać o konia, bo ma już 3 lata i jest mężczyzną Very Happy
Powodzenia na Howrse!

Nagroda: 1 nowy koń.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Misiu12 dnia Sob 15:09, 18 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imka




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:45, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Tylko trzeba uważać żeby nie nacisnąć stop quest bo wtedy nie dostaniesz konia,1 passa i innych rzecz a drugi raz już nie można tego rozpocząć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misiu12
Administrator



Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:09, 18 Wrz 2010    Temat postu:

No tak, trzeba patrzeć, co się klika Smile
No bo stop quest to znaczy "Zatrzymaj zadania" - wtedy nie masz zadań, czyli nie masz nagród.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misiu12
Administrator



Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:09, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Poradnik skończony. Zapraszamy do czytania Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.howrsecom.fora.pl Strona Główna -> Początkujący Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin